Please enter a search term:

  • Odvetvie služieb

    Zákazníci nikdy neboli náročnejší a nikdy nebolo možné splniť ich želania tak individuálne, ako je to možné dnes. Vytvoríme pre vás najlepšiu a najvhodnejšiu cestu k zákazníkovi a nájdeme ideálnu platformu v oblasti elektronického obchodu alebo riadenia zákazníkov.

    Objavte teraz!

Odvetvie služieb

Sektor služieb je najväčším a najrýchlejšie rastúcim hospodárskym odvetvím v Nemecku (70 % HDP) a popri výrobe vozidiel, chemickom priemysle a strojárstve je najdôležitejším priemyselným odvetvím.

Vo Švajčiarsku je tento sektor dokonca najdôležitejším a najväčším priemyselným odvetvím vôbec, s podielom približne 74 % na celkovej hrubej pridanej hodnote. V žiadnom inom odvetví pravdepodobne nebola digitalizácia takou hnacou silou inovácií: vývoj a zmeny sú rýchle a neustále sa prispôsobujú. Trhy s výrobkami, fyzické služby a digitálne ponuky už nestoja samostatne, ale vzájomne sa dopĺňajú a vytvárajú inteligentné služby.

Bez aplikácií, platforiem elektronického obchodu a inteligentných služieb už nič nefunguje. mprofi ponúka spoločnostiam z odvetvia služieb optimálnu podporu pri vývoji a rozširovaní ich obchodných modelov, pretože práve na to sa špecializujeme.


Oblasti použitia digitalizácie v odvetví služieb

Chemický a farmaceutický priemysel je jedným z najdôležitejších a najinovatívnejších odvetví na svete. Vyvíjajú, vyrábajú a distribuujú sa tu produkty, ktoré zohrávajú kľúčovú úlohu v oblasti zdravia a pohody ľudí. Vzhľadom na rastúcu globalizáciu, rastúci konkurenčný tlak a meniace sa potreby zákazníkov nadobudla digitalizácia v tomto odvetví veľký význam.

V nasledujúcom texte by sme vám chceli poskytnúť prehľad možností a oblastí uplatnenia digitalizácie v chemickom a farmaceutickom priemysle:

Záver

Digitalizácia ponúka v odvetví služieb obrovské príležitosti na zefektívnenie pracovných procesov, zníženie nákladov a otvorenie nových obchodných príležitostí. Na využitie tohto potenciálu je dôležité prijať správne opatrenia v počiatočnej fáze a pristupovať k digitalizácii strategicky. Dôraz by sa mal klásť aj na potreby a očakávania zákazníkov s cieľom zvýšiť ich spokojnosť a budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi.